شهردار زرند گفت: آتش نشانی زرند با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به یک دستگاه واترمیست خودروی و ۲ دستگاه واترمیست کوله‌ای مجهز شد.

علی ضیاءالدینی با اعلام اینکه شهرداری زرند با هدف اجرای رسالت کاری خود اقدام به خرید تجهیزات جدید و تقویت ناوگان آتش نشانی به منظور خدمات رسانی در حداقل زمان ممکن به شهروندان کرده است، گفت: این سازمان با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به یک دستگاه واترمیست خودروی و ۲ دستگاه واترمیست کوله‌ای مجهز شد.

وی افزود:  این سیستم‌ها با استفاده از تکنولوژی واترمیست و با فشار بالا قابلیت اطفای حجم بسیار وسیع حریق را با مقادیر اندک آب امکان پذیر می‌سازد.

شهردار زرند تصریح کرد: این سیستم با مخزن ۳۰۰ لیتری و مخازن ۲۰ لیتری فوم، امکان تسریع در خدمت رسانی را فراهم و همچنین رسیدن به محل حادثه را تا میزان قابل توجه‌ای کاهش می‌دهد.

وی از اضافه شدن ۲ دستگاه واترمیست کوله‌ای خبر داد و تصریح کرد: این سیستم در معابر باریک، بازار و آپارتمان‌های بلند که خودرو‌های آتش‌نشانی امکان ورود به آن را ندارند، مورد استفاده می‌گیرد و امکان نصب بر روی موتورسیکلت را نیز دارد.

 ضیاءالدینی با اعلام این موضوع که این سیستم با ظرفیت آبی ۲۰ لیتر برای اطفای حریق یک خودرو و یا آپارتمان ۱۰۰ متری کافی می‌باشد، گفت: وزن کلی این دستگاه ۲۵ کیلو است که یک آتش‌نشان می‌تواند آن را به‌راحتی به‌صورت کوله انتقال دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار